Wiodące wyszukiwarki, Google, Bing i Yahoo, nie ujawniają algorytmów, których używają do klasyfikacji stron. Niektórzy praktycy SEO badali różne podejścia do optymalizacji wyszukiwarek i dzielili się swoimi osobistymi opiniami. Patenty związane z wyszukiwarkami mogą dostarczyć informacji, aby lepiej zrozumieć wyszukiwarki. W 2005 roku Google rozpoczął personalizację wyników wyszukiwania dla każdego użytkownika. W zależności od historii poprzednich wyszukiwań, Google spreparował wyniki dla zalogowanych użytkowników.

eBay a sprzedaż w Niemczech

W 2007 roku Google ogłosił kampanię przeciwko płatnym linkom, które przenoszą PageRank. 15 czerwca 2009 roku Google ujawnił, że podjął działania mające na celu złagodzenie skutków rzeźbienia PageRank poprzez użycie atrybutu nofollow na linkach. https://gogler.pl/sprzedaz-na-ebay/

  • Matt Cutts, znany inżynier oprogramowania w Google, ogłosił, że Google Bot nie będzie już traktował nofollowed links w ten sam sposób, aby uniemożliwić dostawcom usług SEO korzystanie z nofollow do rzeźbienia PageRank. W wyniku tej zmiany wykorzystanie nofollow doprowadziło do odparowania PageRank.
  • W celu uniknięcia powyższego, inżynierowie SEO opracowali alternatywne techniki, które zastępują nofollowed tags z zasłoniętym Javascriptem i w ten sposób umożliwiają rzeźbienie PageRank. Dodatkowo zaproponowano kilka rozwiązań, które obejmują użycie iframes, Flash i Javascript.

W grudniu 2009 r. Google ogłosił, że będzie korzystał z historii wyszukiwania internetowego wszystkich swoich użytkowników w celu wypełnienia wyników wyszukiwania. 8 czerwca 2010 roku został ogłoszony nowy system indeksowania stron internetowych o nazwie Google Caffeine eBay. Zaprojektowany, aby umożliwić użytkownikom znajdowanie wyników wiadomości, postów na forum i innych treści znacznie szybciej po opublikowaniu niż wcześniej, kofeina Google była zmianą sposobu, w jaki Google zaktualizował swój indeks w celu szybszego niż wcześniej wyświetlania rzeczy na Google.

popularna sprzedaż na eBay i Amazon w Niemczech

Sprzedawanie produktów na eBay

Według Carrie Grimes, inżynier oprogramowania, który ogłosił Caffeine dla Google, „Caffeine zapewnia 50 procent świeższe wyniki wyszukiwania stron internetowych niż nasz ostatni indeks….” Google Instant, real-time-search, został wprowadzony pod koniec 2010 roku w próbie, aby wyniki wyszukiwania bardziej aktualne i istotne. Historycznie administratorzy stron spędzili miesiące, a nawet lata, optymalizując stronę internetową w celu zwiększenia rankingu wyszukiwarek. Wraz ze wzrostem popularności serwisów eBay społecznościowych i blogów wiodące wyszukiwarki dokonały zmian w swoich algorytmach, aby umożliwić szybkie pozycjonowanie świeżych treści w wynikach wyszukiwania.

W lutym 2011 r. Google w Niemczech ogłosił aktualizację Pandy, która penalizuje eBay strony internetowe zawierające treści powielane z innych stron internetowych i źródeł. Historycznie strony internetowe kopiowały treści od siebie nawzajem i korzystały w rankingach wyszukiwarek, angażując się w tę praktykę. Google wdrożył jednak nowy system karzący strony, których treść nie jest unikalna. Google Penguin 2012 próbował ukarać strony internetowe, które wykorzystywały techniki manipulacyjne do poprawy swoich rankingów w wyszukiwarce.